Materiały

  • KOLĘDOWANIE Tak było dawniej, gdy chłopcy z gwiazdą po wsi chodzili, uszy zmrozili. Kolędowali, życzeń składali moc gospodarzom, aby się darzył ten Nowy Roczek już od początku i aż do końca w powodzi słońca. Życzyli łaski Ziemi Podlaskiej, a od Dzieciny - szczęścia rodzinom. Chodzili z szopką, radość wszem niosąc, kolędowali duzi i mali. Inna kolęda też

    2014-01-07, 19:18 Jadwiga Zgliszewska
  • mgr Katarzyna Chawałkiewicz Samorządowe Przedszkole w Starejwsi Scenariusz uroczystości przedszkolnej „Dzień Babci i Dziadka” Cele: - tworzenie atmosfery radości, przyjaźni i zaufania - integrowanie się we wspólnej zabawie - nawiązanie bliższego kontaktu z dziećmi i ich bliskimi - prezentacja przez dzieci nabytych umiejętności - wdrażanie do

    2013-12-28, 16:12 Katarzyna Chawałkiewicz
  • Boże Narodzenie (25 grudzień) KONSPEKT ZAJĘĆ Z ZAKRESU ORGANIZOWANIA AKTYWNOŚCI MUZYCZNEJ DZIECI 3-4 – LETNICH Temat: „Zimowe podróże z Mikołajem” – zabawy muzyczne. Cele: - poznawczy: utrwalenie wyglądu oraz niektórych zwyczajów Mikołaja; - kształcący: dostarczanie dzieciom możliwości uaktywniania kilku zmysłów:

    2013-12-28, 11:21 Jadwiga Zgliszewska
  • JASEŁKA DLA DZIECI MŁODSZYCH Aniołki (razem lub pojedynczo): I. My – białe Aniołki z Niebieskiej Krainy radosną nowinę dziś wam przynosimy. Piosenka: „Aniołek najładniejszy” (słuchanie + jakiś ruch, np. ‘taniec Aniołków’) II. Zobaczcie, na niebie złota Gwiazdka świeci. Drogę pokazuje, gdzie w stajence Dziecię. III. Oto

    2013-12-20, 17:20 Jadwiga Zgliszewska
  • KONSPEKT ZAJĘĆ Z ZAKRESU ORGANIZOWANIA AKTYWNOŚCI MUZYCZNEJ DZIECI 3-4 – LETNICH Temat: „Zimowe podróże z Mikołajem” – zabawy muzyczne. Cele: - poznawczy: utrwalenie wyglądu oraz niektórych zwyczajów Mikołaja; - kształcący: dostarczanie dzieciom możliwości uaktywniania kilku zmysłów: słuchu, wzroku i dotyku;

    2013-12-19, 19:33 Jadwiga Zgliszewska
  • Scenariusz zajęć otwartych dla dzieci 3,4 letnich „W ulu”. PROWADZĄCA: mgr Daria Hojka GRUPA: dzieci 3,4 latki FORMA: praca grupowa, indywidualna; METODA: -elementy metody pedagogiki zabawy; - el. metody C. Freineta; - elementy metody R. Labana; CELE: -rozbudzanie zainteresowań oraz poszerzanie zasobu wiedzy z zakresu przyrodniczego; - rozwijanie umiejętności

    2013-11-21, 13:40 Nauczyciel MP13
  • CEL GŁÓWNY: • Rozwijanie percepcji słuchowej (14.6) CELE POŚREDNIE: • Poznanie zwyczajów wybranych zwierząt domowych • Kształtowanie gotowości do nauki czytania i pisania • Rozwój zainteresowań wybranymi zwierzętami CELE OPERACYJNE: • Rozpoznają zapis własnego imienia na wizytówce, • Wyodrębniają głoski w zapisie

    2013-05-31, 00:46 Ewa Wypych
  • Miesiąc kwiecień

    2013-05-28, 22:57 Sławka Polcyn
  • Tańcowały jaskółeczki ponad moją głową, czirlikały- zwiastowały pogodę majową. Czirlikały dwie jaskółki na drutach, wysoko: "Czirli- czirli-czirli-czirli- deszcz będzie? czy słonko?" Zatoczyły dwa kółeczka, na druty wróciły... "czirli-czirli- czirli-czirli-"pogodę wróżyły? Dwie jaskółki czarnookie

    2013-05-20, 14:51 Janina Halagarda
  • Poniżej znajdą Państwo przykłady ćwiczeń narządów mownych, które zalecamy wykonywać jak najczęściej aby zapobiec występowaniu nieprawidłowości w wymowie. Ćwiczenia te warto wykonywać także z młodszym rodzeństwem - profilaktycznie. Ćwiczenia te nie muszą byc przykrym obowiązkiem dla Państwa pociech, gdy zadbamy o radosny nastroj podczas wykonywania,

    2013-05-02, 22:13 Małgorzata Rudowicz
Wyświetl