Materiały

  • Obszar podstawy programowej: 14.Kształtowanie gotowości do nauki czytania i pisania. 3)dysponuje sprawnością rąk oraz koordynacją wzrokowo-ruchową potrzebną do rysowania, wycinania i nauki pisania; Cel główny: Dziecko zna rodzaje pieczywa, ich kształt i barwę i wykorzystuje ją do wykonania pracy plastycznej. Cele operacyjne: - dziecko zna rodzaje pieczywa

    2015-01-29, 18:32 Justyna Diakun
  • Cele ogólne: - ćwiczenie narządów mowy, - wywołanie głoski r Cele szczegółowe: Dziecko: • doskonali sprawność narządów mowy, • prawidłowo wypowiada głoskę r w grupach spółgłoskowych tr, dr w sylabach, wyrazach • świadomie gospodaruje oddechem podczas ćwiczeń oddechowych, • bierze aktywny udział w zabawach. METODY:

    2015-01-20, 18:49 Izabela Jasiuchna
  • Hello! What’s your name? (heloł, łoc jor nejm?) Cześć! Jak masz na imię? Słówka i wyrażenia: - Hello, hi (heloł, haj) – Cześć - Good morning (gud morning) – Dzień dobry - Goodbye (gudbaj) – Do widzenia - Children (czildren) – Dzieci - Teacher (ticzer) - Nauczyciel - What’s your name? (łoc jor nejm) – Jak masz na

    2014-10-21, 11:38 Bogusława Augustyn
  • DWIE SAŁATKI (obrazek sceniczny) GOSPODYNI: Mam tu dwa koszyki i dwie duże miski – sałatkę przepyszną zrobimy dla wszystkich. W jednym są owoce, a w drugim – warzywa, plony z pól i sadów – same witaminy! GOSPODARZ: Jedna owocowa, druga – jarzynowa, każda bardzo smaczna i tak samo zdrowa. Dla Mamy i Taty, dla całej

    2014-09-28, 09:14 Jadwiga Zgliszewska
  • Cel ogólny: Rozwijanie inteligencji językowej u dzieci. Cele szczegółowe: Dziecko: - opowiada o bohaterach znanych bajek, - dzieli wyrazy na sylaby - słucha aktywnie kolegów - opowiada treść obrazka Metody: Czynne – zadań stawianych do wykonania Aktywizująca– samodzielnych doświadczeń Słowne – rozmowy, Oglądowe – pokaz Formy

    2014-06-18, 18:21 Aneta Grabowska-Lesisz
  • Scenariusz był wykorzystany do Międzyprzedszkolnego Festiwalu Sopelkowych Dźwięków na którym dzieci prezentowały piosenki o tematyce zimowej.

    2014-04-12, 23:47 Justyna K
  • Scenariusz był wykorzystany do Międzyprzedszkolnego Festiwalu Sopelkowych Dźwięków na którym dzieci prezentowały piosenki o tematyce zimowej.

    2014-04-12, 23:47 Justyna K
  • Scenariusz był wykorzystany do Międzyprzedszkolnego Festiwalu Sopelkowych Dźwięków na którym dzieci prezentowały piosenki o tematyce zimowej.

    2014-04-12, 23:46 Justyna K
  • KŁOPOTY ŚWIĘTEGO WALENTEGO Jest taki święty bardzo zajęty przez jeden dzionek - to jest Walenty już prawie... śnięty! więc dziś mu pomóż... czekoladowe serca malować i lukrem słodzić by do koszyczka różyczki wciskać całkiem różowe serca jak wianki lub obwarzanki - większość czerwonych miłością wabią zaklęcia prawią walentynkowe serca-balony naburmuszone z

    2014-02-13, 18:48 Jadwiga Zgliszewska
  • KOLĘDOWANIE Tak było dawniej, gdy chłopcy z gwiazdą po wsi chodzili, uszy zmrozili. Kolędowali, życzeń składali moc gospodarzom, aby się darzył ten Nowy Roczek już od początku i aż do końca w powodzi słońca. Życzyli łaski Ziemi Podlaskiej, a od Dzieciny - szczęścia rodzinom. Chodzili z szopką, radość wszem niosąc, kolędowali duzi i mali. Inna kolęda też

    2014-01-07, 19:18 Jadwiga Zgliszewska
Wyświetl