Materiały

  • Scenariusz pikniku rodzinnego Cele: - wzmacnianie więzi emocjonalnej z rodziną, - stwarzanie okazji do wspólnego spędzania czasu rodziców z dziećmi, - zachęcanie dzieci i rodziców do aktywnego uczestnictwa w konkursach. Przebieg spotkania: 1.Powitanie przez p. dyrektor. Na wstępie Pani Dyrektor gorąco powitała zebranych na uroczystości rodziców,

    2016-11-02, 19:10 Barbara Matyjasik
  • Powitanie przez nauczycielkę zebranych gości, podziękowanie za przybycie i zaproszenie na występ w wykonaniu dzieci. Witajcie nam goście, witajcie nam mili Bardzo się cieszymy, żeście tu przybyli Dzisiaj obchodzimy Dzień Mamy i Taty Będą pocałunki, życzenia i kwiaty Nie ma takiego miejsca Gdzie by nie było mamy. Mamy są przy nas blisko Gdy książkę otwieramy. Mamom

    2016-06-11, 12:39 Urszula Bazuluk
  • Opracowanie i prowadzenie: Urszula Bazyluk Grupa wiekowa: 3-latki Podstawa Programowa Wychowania Przedszkolnego: Obszar 1. Kształtowanie umiejętności społecznych dzieci: porozumiewanie się z dorosłymi i dziećmi, zgodne funkcjonowanie w zabawie i w sytuacjach zadaniowych Obszar 3. Wspomaganie rozwoju mowy dzieci Obszar 8. Wychowanie przez sztukę – muzyka i śpiew, pląsy

    2016-06-11, 12:11 Urszula Bazuluk
  • Temat : „Tulipany na balu” 1. Cele ogólne : • Dotarcie do małego czytelnika, • Rozbudzanie i skuteczne podtrzymywanie zainteresowań, • Poznawanie uniwersalnych wartości przez pryzmat doświadczeń bohaterów baśni, • Doskonalenie pamięci , zdolności kojarzenia , • Praktyczne wykorzystanie wiedzy i doświadczeń 2. Cele

    2015-11-30, 09:33 Ania Talewska
  • Scenariusz zajęć „Lola w magicznym królestwie figur” 1. Cele ogólne :  Utrwalenie nazw konkretnych figur geometrycznych  doskonalenie umiejętności klasyfikowania wg określonej cechy  rozwijanie sprawności manualnych  rozwijanie wyobraźni i pomysłowości  doskonalenie koordynacji wzrokowo- ruchowej  rozwijanie kreatywności  kształcenie

    2015-11-30, 09:30 Ania Talewska
  • Głoski i słowa Głoski to są małe głosy, które słyszysz w dzień i w nocy. To śpiew ptaków, deszczu szum, szelest liści, żabek “kum”. Cicho, głośno, szeptem, śpiewem, prośbą, śmiechem, płaczem, gniewem… Płyną głosy z różnych stron. Wsłuchaj się w tych dźwięków ton. Nastaw uszko - słyszysz głos, tyle głosek

    2015-11-15, 21:50 Janina Halagarda
  • Autumn leaves Autumn leaves are changing colours, changing colours, changing colours. Autumn leaves are changing colours all over town. x2 Autumn leaves are falling down, falling down falling down. Autumn leaves are falling down down to the ground. x2 Take a rake and rake them up, rake them up, rake them up. Take a rake and rake them up on the ground. x2 Make a pile and

    2015-10-31, 21:30 Maria Mydlarz
  • PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO OBIEGAJĄCEGO SIĘ O NADANIE STOPNIA NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

    2015-09-26, 14:05 Paulina Falinska
  • Zajęcia adaptacyjne dla dzieci w wieku 2,5 -3 lata 1.Zabawa ruchowa „Głowa, ramiona, kolan…” 2.Zapoznanie dzieci z czterema podstawowymi kolorami, nauczyciel zapoznaje dzieci z kolorami, karty układa przed sobą na dywanie, następnie prosi dzieci o zamknięcie oczu oraz wypowiedzenie słów: „Abra cadabra wizy wooo, I can fly, so can you?” Zakrywa

    2015-07-04, 13:05 Angelika zzz
  • Scenariusz zajęć 1. Prowadząca : Anna Talewska 2. Data : 22. 01. 2014r. 3. Temat : Kopciuszek na balu” 5. Cele ogólne : • Dotarcie do małego czytelnika, • Rozbudzanie i skuteczne podtrzymywanie zainteresowań, • Poznawanie uniwersalnych wartości przez pryzmat doświadczeń bohaterów baśni, • Doskonalenie pamięci , zdolności kojarzenia

    2015-07-01, 15:28 Anna Talewska
Wyświetl