Materiały: Scenariusze zajęć

  • KONSPEKT ZAJĘĆ Z ZAKRESU ORGANIZOWANIA AKTYWNOŚCI MUZYCZNEJ DZIECI 3-4 – LETNICH Temat: „Zimowe podróże z Mikołajem” – zabawy muzyczne. Cele: - poznawczy: utrwalenie wyglądu oraz niektórych zwyczajów Mikołaja; - kształcący: dostarczanie dzieciom możliwości uaktywniania kilku zmysłów: słuchu, wzroku i dotyku;

    2013-12-19, 19:33 Jadwiga Zgliszewska
  • I.Cel główny: zaprezentowanie przygotowanego przedstawienia jasełkowego zaproszonym gościom II. Cele szczegółowe: - podtrzymywanie tradycji świątecznych, - nabywanie więzi emocjonalnej z rodzicami, - prezentowanie umiejętności przed zaproszonymi gośćmi, pozbywanie się tremy, - wyrabianie swobody i otwartości w stosunku do innych, - wzmacnianie poczucia

    2013-12-13, 21:48 Lidia Matysko
  • Scenariusz zajęć otwartych dla dzieci 3,4 letnich „W ulu”. PROWADZĄCA: mgr Daria Hojka GRUPA: dzieci 3,4 latki FORMA: praca grupowa, indywidualna; METODA: -elementy metody pedagogiki zabawy; - el. metody C. Freineta; - elementy metody R. Labana; CELE: -rozbudzanie zainteresowań oraz poszerzanie zasobu wiedzy z zakresu przyrodniczego; - rozwijanie umiejętności

    2013-11-21, 13:40 Nauczyciel MP13
  • MATERIAŁY DO PRACY Z DZIECKIEM W WIEKU PRZEDSZKOLNYM OPRACOWANE PRZEZ KOORDYNATORÓW ZESPOŁÓW DO SPRAW UDZIELANIA POMOCY PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ Z PRZEDSZKOLI MIEJSKICH W OSTROŁĘCE

    2013-10-23, 21:12 PM 15
  • "Przyjaciel z Gimnazjum – Kolega z Przedszkola" 1. Wstęp W ramach współpracy z panią Eweliną Szpejcher pedagogiem z Gimnazjum w Rogowie zainicjowałyśmy realizacje projektu pt. „Przyjaciel z gimnazjum – kolega z przedszkola” . Projekt ma na celu kształtowanie umiejętności niesienia pomocy młodszym kolegom, rozwijania empatii, podniesienia

    2013-05-29, 18:29 Ala Mrozek
  • Poniżej znajdą Państwo przykłady ćwiczeń narządów mownych, które zalecamy wykonywać jak najczęściej aby zapobiec występowaniu nieprawidłowości w wymowie. Ćwiczenia te warto wykonywać także z młodszym rodzeństwem - profilaktycznie. Ćwiczenia te nie muszą byc przykrym obowiązkiem dla Państwa pociech, gdy zadbamy o radosny nastroj podczas wykonywania,

    2013-05-02, 22:13 Małgorzata Rudowicz
  • My i nasze emocje – propozycje zabaw i ćwiczeń uczących nazywania i wyrażania uczuć w sposób werbalny i poza werbalny, a także kształtowania w sobie empatii. 1. Zabawa muzyczna – swobodny taniec przy muzyce, na przerwę dzieci wymyślają miły ukłon do koleżanki lub kolegi. 2. "Buźki" – próba nazywania przez dzieci, co może

    2013-04-11, 11:11 Magdalena Krajewska
  • I. Ćwiczenia sprawności języka (szczególnie ważne przy terapii głosek: sz, ż, cz, dż, r, l): - podnoszenie języka do nosa; opuszczanie do brody - karuzela – kręcenie języczkiem wokół - „głodny miś” – oblizywanie warg - „miotełka” – oblizywanie ząbków górnych i dolnych po wewnętrznej stronie, tzw.

    2013-04-05, 11:58 Anna Świdzińska-Mikos
  • A oto przykładowe ćwiczenia-zabawy: 1. „Robienie bąbelków” - do szklanki wypełnionej wodą wkładamy słomkę i dmuchamy przez nią powietrze tak, aby na powierzchni wody pojawiły się bąbelki. 2. „Kto szybszy” – ustawiamy dwa „tory” jazdy (np. z książek, kartek papieru) wzdłuż stołu lub biurka, na końcu każdego „toru”

    2013-04-05, 11:55 Anna Świdzińska-Mikos
  • Przedstawiam scenariusz Pasowania na Przedszkolaka, zrealizowany w Przedszkolu Publicznym nr 6 w Bartoszycach.

    2013-01-27, 21:10 Joanna Sosnowska
Wyświetl